در بازدید رفیعی‌پور از بزرگترین پروژه بیمارستانی کشور اعلام شد؛

بهره‌برداری از بزرگترین پروژه دامپزشکی کشور تا پایان مهرماه

رئیس سازمان دامپزشکی کشور به همراه برخی از مسئولان این سازمان از بزرگترین پروژه بیمارستانی کشور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان دامپزشکی تهران، این بازدید که روز چهارشنبه 26شهریور ماه درمحل ساخت این بیمارستان در بزرگراه ستاری تهران انجام شد، دکترعلیرضا رفیعی پور ضمن قدردانی از مدیریت این پروژه درمانی برای تلاش جهت ارتقای سطح علمی و تخصصی دامپزشکی  کشور گفت: امیدوارم این مرکز بتواند جایگاه  مناسبی  برای پژوهش‌های علمی دامپزشکی کشور در سطوح داخلی و بین المللی  باشد.

رفیعی‌پور ضمن اعلام  آمادگی برای  همکاری با این مرکز پس از راه‌اندازی آن  افزود: از وجوه تمایز این پروژه بخش مدیریتی و پژوهشی آن است که باید تلاش شود تا از ظرفیت‌های آن به درستی استفاده شود.

در ادامه این بازدید دکتر قاسم رضائیان­زاده، معاون تشخيص و درمان سازمان دامپزشكي كشور هم  ضمن استقبال از ساخت چنین مراکزی در سایر استان‌های کشور گفت: یکی از ویژگی‌های این پروژه اشتغالزایی و جذب نیروهای متخصص و انسانی جویای کار است که امیدوارم این مهم بزودی تحقق یابد.  

رئیس  بيمارستان دامپزشكي تهران و مدیریت این پروژه بزرگ دامپزشکی کشور نیز ضمن ارائه گزارشی درباره نحوه ساخت این مرکز و زمان بهره‌برداری آن گفت:  این بیمارستان در  زمینی به مساحت 3 هزار متر مربع و در 10 طبقه در حال ساخت است که تلاش می‌کنیم در نیمه دوم مهرماه و همزمان با هفته  دامپزشکی کشور آن را به بهره‌ برداری برسانیم.

 دكتر پيام محبي  افزود : این پروژه  شامل پیشرفته ترین امکانات درمانی و خدماتی است که نظیر آن در دیگر بیمارستان های دامپزشکی کشور وجود ندارد و در ساخت آن نیز  سعی شده از بهترین تجهیزات پزشکی و مکانیکی و برقی کشور در حوزه دامپزشکی استفاده شود.

وی اضافه کرد : در طراحی و معماری پروژه هایی که به حیوانات مربوط می شود لازم است الگو های متناسب با همین حوزه فراهم شود. به همین دلیل است که در این مرکز فضایی پویا با فرم ها و حرکت هایی متناسب با جنب و جوش حیوانات طراحی شده است. در طراحی این بیمارستان نیز به تاثیر معماری در مناسب بودن این فضا توجه شده ،  فضا هایی که باید در عین انعکاس دادن پویایی زندگی با حیوانات، آرامش را هم منتقل کنند.